lørdag den 2. maj 2009

Ny blog med information om Paris


Dette er den første blogpost på denne nye blog om Paris. Her vil du kunne læse om byens seværdigheder, attraktioner og andre steder der er værd at besøge i Paris.

Jeg har selvfølgelig selv været i Paris nogle gange og det er primært indtrykkene derfra, du vil kunne læse på denne blog. Der vil dog også løbende blive blogget om tips til billige flyrejser, gode hoteller og restauranter, som jeg enten selv har benyttet mig af, eller som jeg har læst om på andre blogs og hjemmesider.

Da jeg selv har børn, har jeg jo også besøgt Disneyland Paris et par gange. Så du vil også blive udsat for gode tips om, hvornår der sker noget i Disneyland og hvor det er godt og billigt at bo i nærheden af Disneyland.

Med eller uden børn, er Paris jo et perfekt rejsemål for en storbyferie. Den har simpelthen så meget at byde på for familier, enkeltpersoner og par i alle aldre. Der er jo ikke noget mere romantisk end en lang weekend i Paris for et forelsket par. Og med de priser, der udbydes flybilletter til ind i mellem, er det svært ikke at tage imod tilbuddet og flyve ned på en miniferie i Paris.

Det er ikke uden realitet, at en eller anden klog person i tidernes morgen, opfandt sloganet Paris - Byernes by.

Velkommen til Parisrejser bloggen. Kommentér gerne på mine indlæg og kom gerne med tips til ophold i Paris og omegn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er meget velkommen til at kommentere denne blogs artikler. Dine kommentarer vil blive modereret af ejeren af bloggen.