onsdag den 3. juni 2009

Billig tandlæge i Stettin

Du kan måske undre dig over, hvor for billige tandlæger i Stettin, overhovedet har noget at gøre på en blog, som handler om Paris.

Men det skal jeg såmænd sige dig: Hvis det ikke havde været fordi, at jeg, sidst år sparede ca. 25.000 kroner på min tandlægeregning, så var jeg slet ikke kommet til Paris i 2008.

Så brug dog pengene mere fornuftigt, som jeg gjorde = mindre på tandlæger og mere på rejser til f.eks. Paris.

Jeg havde en vidunderlig tur til både Stettin (til tandlægen) og til Paris til en af fortovscaféerne på hovedstrøget - uden tandpine og med masser af penge til overs, til at holde ferie for.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er meget velkommen til at kommentere denne blogs artikler. Dine kommentarer vil blive modereret af ejeren af bloggen.